karinlarsson

får man bjuda på en drink på seven/eleven?

5 april

Publicerad 2013-04-05 03:19:26 i

De var inte igår. Men har haft fullt upp med annat dem senaste dagarna.. Och dom har för övrigt varit hur bra som helst!

Idag hade jag tänkt köra en heldag på stranden eftersom jag legat lite på latsidan och sovit bort dagarna istället.. Men självklart så är det mulet idag då! Men får hoppas att de spricker upp, klockan är bara 8,15 på morgonen än så länge! Och jag vet inte varför jag är vaken heller!

Snart åker vi hem med, blandade känslor. Skönt att äntligen kunna andas, sova i sin säng, träffa vänner och familj och ÄTA SVENSK MAT!!!!!!! Men åh andra sidan kommer man vilja åka tillbaka till dethär om en vecka eller två.

Har i vilket fall som helst haft det hur bra som helst på denna resa, ångrar absolut inte att jag åkte hit! Bara så ni vet!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

karinlarsson

en tjej som gillar sol, öl, swedish house mafia och lite andra saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela