karinlarsson

får man bjuda på en drink på seven/eleven?

Ingen sol = ledsen Karin

Publicerad 2013-04-10 07:47:55 i

Åker hem om två dagar, och jag vill pressa så mycket som möjligt, men självklart så är det ingen sol, idag heller!!!!!??? Har varit mulet i över en vecka nu, och veckan innan det var man lite lat och sov bort dagen istället för att man visste att man skulle steka sista veckan.. Men icke! Blir så arg...

Men just nu trotsar jag vädret och ligger vid poolen helt ensam och lyssnar poddar. Är faktiskt lite glad att det inte är så mkt folk här för dom skulle nog undra vad de är för fel på mig när jag ligger och skrattar för mig själv! Älskar Filip och Fredrik! Haha

Senare idag drar vi kanske till ett köpcentrum här i närheten. Behöver köpa nya converse för mina är så himla fula nu efter all sand och smuts! Dom luktar inte hallon heller... Hehe!

Och ikväll drar vi troligen ut, banglaroad. Gillar egentligen inte den gatan men håller man sig till grabbarna grus och de andra svenska ställena så ska det nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

karinlarsson

en tjej som gillar sol, öl, swedish house mafia och lite andra saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela