karinlarsson

får man bjuda på en drink på seven/eleven?

De var inte igår!

Publicerad 2013-03-17 17:12:24 i

Jag lever! Och mår bra men har fortfarande en sån fruktansvärt jobbig hosta. Har haft den så länge nu att jag nästan vant mig vid den.. Dem senare dagarna har jag helt glömt bort dethär med bloggen. Men ska försöka ta mig i kragen igen!

Idag har vi bytt hotell, och där har vi inget wifi på rummet, bara i receptionen. Men just nu befinner jag mig på isabell och Paulina rum! Dom har wifi på rummet. Imorgon ska dom åka hem och det känns faktiskt väldigt tråkigt! Vi har haft himla kul tillsammans och kommer skratta åt vissa saker vi gjort resten av livet! Haha

Jag och Cecilia kommer troligen åka till Bangkok runt den 21e, och stanna där i 3,4 dagar! Där ska vi shoppa i massor och leva lite lyxliv. Riktigt längtar till att få sova i en säng och inte en sandlåda... Denise vill inte följa med så henne lämnar vi kvar på phiphi tillsammans med Martina och Nathalie!

Annars så försöker vi ligga på stranden på dagarna, sover på eftermiddagarna äter på kvällen och festar hela natten! Fast idag är vi hemma! Hemmakvällar behövs det med, tro mig!

Hörs snart igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

karinlarsson

en tjej som gillar sol, öl, swedish house mafia och lite andra saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela