karinlarsson

får man bjuda på en drink på seven/eleven?

Twin inn

Publicerad 2013-03-24 16:54:01 i

Jag vet! Jag har inte blivit bättre.. Men jag har faktiskt haft fullt upp!

Det har som sagt blivit en del shopping de senaste dagarna! Är väldigt nöjd över mina inköp! När vi åkte till Bangkok vägde min väska 7 kg, och när vi lämnade vägde den 14.. Det dubbla!

Igår var som sagt sista kvällen för oss så vi slog på stort! Bokade bord på restaurangen som låg på taket på vårt hotell. Åt gott och drack en flaska champagne! Sedan drog vi vidare till labua tower, och upp till sky baren på 64e våningen! Det är en av de finaste sky barerna i världen! Det var även där en scen av hangover 2 spelades in! Där uppe tog vi i alla fall varsin drink och beundrade utsikten! Kort samanfattat, en väldigt lyckad vistelse!

Just nu ligger vi på vårt hotellrum i Phuket. Tar båten till phi phi imorgonbitti! Och jag måste med handen på hjärtat erkänna att jag har saknat phiphi och längtar verkligen tills vi är där igen! Bangkok bra men phiphi bäst! Haha

Ah just det, Joe Labero var med på vårt plan! Såååååå coooolt.. Hahah

Heeejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

karinlarsson

en tjej som gillar sol, öl, swedish house mafia och lite andra saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela